|
forum o zippie quantumie Zipp Quantum
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rogacz172
Dołączył: 24 Lip 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 9:16, 24 Lip 2010 Temat postu: tuning średniej klasy |
|
|
Witam. Od 3 dni w moim quantumie śmiga cylinder z allegro 70ccm za 200 zl. Jestem w trakcie jego docierania, ale już czuje poprawę mocy.Jednak odczuwalny jest efekt słabego seryjnego tłumika. Myśle nad zakupem tłumika z allegro , który określany jest jako "sportowy" ale kosztuje on 160-180 zł. interesuje mnie tuning średniej klasy. Stąd moje pytanie do was czy ten tłumik bedzie coś mi dawał czy to po prostu lepsza odmiana standardu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DARECZEK_1994
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 23:57, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
No na pewno będzie pomagał. Powinien przyśpieszenie i prędkość maksymalną powinien podnieść około 10%.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rogacz172
Dołączył: 24 Lip 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:21, 25 Lip 2010 Temat postu: . |
|
|
ok dzięki, męczy mnie jeszcze jeden problem.Czy niezbędna jest mi wymiana dyszy na większą? jak już to jaki rozmiar. bylbym zapomnial. Czy waraitor hig**speed za 110zł z allegro poprawi mi start ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DARECZEK_1994
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:41, 26 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Dysza najlepsza jest 90mm. Wariator oczywiście poprawi start tylko rolki kup lżejsze bo one poprawiają start.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rogacz172
Dołączył: 24 Lip 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:59, 28 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
na pewno dysza 90 ? seryja to podobno 65. oto mój filmik, na którym pokazane jest przyspieszenie mojego zippa na starym cylku 50ccm. http://www.youtube.com/watch?v=BfG-fVhZjX8 Jakie rolki powinienem założyc, żeby pozbyc sie przejscia miedzy 30 a 45 km/h? Teraz na 70 tez jest to przejscie tylko troche w krótszym czasie[/url]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rogacz172 dnia Śro 12:00, 28 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DARECZEK_1994
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:25, 29 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Tak na pewno 90mm. Rolki załóż lżejsze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rogacz172
Dołączył: 24 Lip 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 10:47, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
okazuje się, że mam problem bo po dotarciu leci mi tylko 70 km/h to już na 50 ccm lecial te 75. co może byc przczyną? piszcie HELP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DARECZEK_1994
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 13:31, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Ale co w nim zrobiłeś??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rogacz172
Dołączył: 24 Lip 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 14:45, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
na razie tylko jest dotarty cylekl. do 35 jest rakieta potem zamula tak do 50 i potem wchodzi w obroty i maksymalnie wyciaga 70 . co robić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DARECZEK_1994
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 23:49, 01 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
To jakiś beznadziejny Cilinder kupiłeś !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcingrychtol
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:13, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
jeśli muł polega na tym że spadają ci obroty, to nie jest to wina cylindra tylko wariatora
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rogacz172
Dołączył: 24 Lip 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 22:11, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
odkecilem pokrywe wariatora. na ślizgu gdzie są umieszczone rolki w dolnej jej obudowie brakuje kawałka tworzywa. wygląda to tak jakby sie ono uszczerwiło. ślizg jest caly, tylko obudowa na której zamowcowane są rolki jest uszczerbiona na dlugośc 1 cm. Moze być to przyczyną?? na szczescie usszczerbienie nie jest w miejscu wkładania rolek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|