|
forum o zippie quantumie Zipp Quantum
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafael
Gość
|
Wysłany: Śro 11:26, 24 Cze 2009 Temat postu: moduł tuningowany |
|
|
Siemka wszystkim.
jaki moduł tuningowany jest według was najlepszy. Mam quantuma 2007 oczywiście 2T i nie wiem którego użyć. Czekam na wasze opinie i propozycje, który według was da mi najwięcej mocy i który jest najwytrzymalszy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamillo5579
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:43, 25 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
właśnie, który da największe osiągi??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawelekk24
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 2:19, 03 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
2007 r to jest przeklenstwo mam takiego wymienilem silnik caly na minarelke tunning na 70cm wario tlumnik sprzeglo gaznik a ledwo 85 a powinienem latac ze 100km/h modul wymienil poprzedni wlasciciel nie wiem co to za wynalazek wstawil
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
donek
Gość
|
Wysłany: Pią 22:24, 16 Kwi 2010 Temat postu: problem z modułem |
|
|
witam
mam problem w zipp quantum gt5 z 2007r.po wymianie modułu na odblokowany zipp jezdzi jeszcze gorzej{ max 45km/h} niz na swojim orginalnym module nieodblokowanym.poradżcie co moze byc.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LeeOee
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kędzierzyn- Koźle
|
Wysłany: Pon 20:06, 19 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Słuchajcie panowie, po zmianie modułu zapłonowego wzrastają obroty silnika. Jak wiadomo moduł blokuje do chyba 6 czy 7 tys. Jakoś tak nie pamiętam zbyt dobrze. Po odblokowaniu wzrasta do nawet 14 tys. Logiczne ze potrzebuje więcej powietrza i paliwa, czyli regulacja gaźnika. Ilość powietrza musi być większa, inaczej silnik się dławi, dusi, hyrla. Zakupiłem w porządnym salonie moduł za około 150 zł !! i żadnych ale to żadnych problemów nie miałem z nim, przy czym serwis w którym kupiłem odrazu wyregulował mi gaźnik, (płace, żądam ). Widziałem "tuningowe" moduły na allegro za 70, 50 zł haha . Czasem lepiej dołożyć a mieć coś porządnego co jest warte swej ceny, oczywiście, nie chce was tu urażać i naśmiewać się, chcę też pomóc . Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 20:46, 02 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
LeeOee napisał: | Słuchajcie panowie, po zmianie modułu zapłonowego wzrastają obroty silnika. Jak wiadomo moduł blokuje do chyba 6 czy 7 tys. Jakoś tak nie pamiętam zbyt dobrze. Po odblokowaniu wzrasta do nawet 14 tys. Logiczne ze potrzebuje więcej powietrza i paliwa, czyli regulacja gaźnika. Ilość powietrza musi być większa, inaczej silnik się dławi, dusi, hyrla. Zakupiłem w porządnym salonie moduł za około 150 zł !! i żadnych ale to żadnych problemów nie miałem z nim, przy czym serwis w którym kupiłem odrazu wyregulował mi gaźnik, (płace, żądam ). Widziałem "tuningowe" moduły na allegro za 70, 50 zł haha . Czasem lepiej dołożyć a mieć coś porządnego co jest warte swej ceny, oczywiście, nie chce was tu urażać i naśmiewać się, chcę też pomóc . Pozdrawiam. |
O właśnie, o to chciałem spytać, o konieczność regulacji po wymianie modułu.
A zdradzisz nazwę tego modułu??
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|