 |
forum o zippie quantumie Zipp Quantum
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Webikastrator
Gość
|
Wysłany: Nie 16:08, 11 Kwi 2010 Temat postu: Jakie częsci wybrać <tunning zipp quantum> |
|
|
Witam mam zamiar zrobić tuning mojego skuteru. Jest to zipp quantum.
Chę wymienić częsci by zyskać na mocy. Proszę o propozycje.
Zalezy mi też by cena niebyła zbyt wysoka ale żeby częsci były dobrej jakości i naprawde wzmocniły skuter.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LeeOee
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kędzierzyn- Koźle
|
Wysłany: Czw 19:08, 15 Kwi 2010 Temat postu: Propozycja. |
|
|
Witam, a więc rozumiem że jeżeli chcesz zmieniać część to te poczciwe 65 70 nie wystarcza? ;> Rozumiem, z biegem czasu to monotonia te 70 hehe . A więc tak, w dwusuwach ważną role odgrywa tłumik, a te fabryczne są "naszpikowane" wszystkim tym co ma pozwolić jeździć zgodnie z przepisami. Jeżeli byś wymienił tłumik to zyskasz jakieś 15, 20 % mocy dodatkowej a co za tym idzie wzrasta przyśpieszenie, ale więcej udziału masz tutaj na prędkości. Gdyby było Ci mało, to możesz wymienić wariator z cięższymi rolkami a z tym również sprzęgło i tutaj bedziesz miał gwarantowanego kopa . Powiem Ci tak na koniec, dobre części niestety trochę kosztują ;(. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
webikastrator
Gość
|
Wysłany: Pon 21:49, 26 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Czy mógłbyś podać propozycje tych częsci ewentualnie linki do aukcjii?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcingrychtol
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:48, 27 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Tłumik polecam Tecnigas Next-R, jest drogi, ale nie musisz kupować nowego, ale uważaj bo do quantumów z 2006r i starszych nie do końca pasuje i trzeba się nagłówkować i przykręcać wszystko na siłę.
generalnie to po prostu pooglądaj się za tłumikami z charakterystycznym zgrubieniem i małym tłumikiem na samym końcu, np. taki
[link widoczny dla zalogowanych]
niestety to tyle kosztuje, ja kupiłem tecnigasa za przeszło 400zł
wariator najlepiej wymienić jak masz już na nim rowki, a rolki jak chcesz wymieniać, to nie na cięższe jak pisze LeeOee, tylko na lżejsze, skuter będzie chodził na wyższych obrotach, do tecnigasa ja dostałem dopasowane rolki gratis
sprawdź w jakim stanie jest sprzęgło (okładziny), jeśli jest ich sporo nie ma sensu wymieniać, wystarczy założyć mocniejsze sprężynki (srprzęgło będzie wtedy łapać na wyższych obrotach- lepszy start)
możesz też założyć mocniejszą sprężynę centralną (30zł), skoro i tak już będziesz ściągać sprzęgło (mniejszy poślizg paska, trochę większe obroty przy przyspieszaniu)
od razu polecam wymienić pasek, obojętnie jaki, ale uważaj żebyś się nie zdziwił bo kevlarowe i inne takie sportowe bajery się dłużej docierają niż zwykłe i mogą się na początku ślizgać
koszt zwykłego paska to jakieś 25zł
jak będziesz wymieniać wariator, to przede wszystkim sprawdź jaką masz średnicę wieloklinu (prawdopodobnie 13mm)
i nie łudź się ze jak założysz cylinder nazwany szumnie na allegro że ma 65ccm to dostaniesz kopa, te cylindry mają 57ccm, już o tym gdzieś pisałem, zresztą można policzyć
przede wszystkim wyreguluj gaźnik, też gdzieś pisałem o tym jak to zrobić, chyba w temacie o wysokim spalaniu, w dziale ogólnym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|