Autor Wiadomość
marcingrychtol
PostWysłany: Pon 10:49, 07 Cze 2010    Temat postu:

Jeden znak zapytania wystarczy.
Piszemy "stuningować" a nie "z tuningować".
Najczęściej spotykane cylindry tuningowe w dwusuwach mają 43mm i 47mm średnicy co odpowiada w przybliżeniu 57ccm i 72ccm, reklamowane jako 65ccm i 80ccm.
Generalnie nie polecam tanich zestawów "65" za 70-100zł, ani zestawów "80" z głowicą, za jakieś 150-200zł, bo mogą się trafić egzemplarze bardzo słabej jakości, zwłaszcza w przypadku 65.
Zestaw za 300-500zł powonien spełnić najlepiej swoje zadanie, przede wszystkim pod względem trwałości.
To, że będzie więcej palił jest oczywiste.
Prędkość maksymalna zależy nie tylko od cylindra ale i od wału, wariatora, paska (mniej), całego sprzęgła, przełożeń, wszystkich łożysk, kół i w sumie to nawet od prędkości wiatru Razz tak że ciężko jest to określić, ale z 80km/h nie powinno być problemu.
Tiesto2295
PostWysłany: Sob 16:06, 29 Maj 2010    Temat postu: Jaki wybrać cylinder ????

Mam Zippka Quantum Gt5 i chciałbym go z tuningować.Mam przejechane ponad 3000 tys. km. i chce wymienic sobie cylinder na wiekszy np 80 ccm lub 65ccm.Czy jak jeden znich włoże czy to cos zmieni????????I czy bedzie wiecej palił????? Ile mi bedzie gdzies tak okolo jechał???

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group