forum o zippie quantumie
Zipp Quantum
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum forum o zippie quantumie Strona Główna
->
Ogólnie o zippie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Zipp Quantum
----------------
Ogólnie o zippie
Tuning optyczny
Tuning mechaniczny
Naprawa i serwis
Nasze zippy
Inne zippy
----------------
Jazzy
Cetus
Smart
Triad
Vapor
Jakiego zippa wybrać
Inne
----------------
Zloty i spotkania
offtopic
Strony użytkowników
Ogłoszenia
----------------
Kupie
Sprzedam
inne
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
radkos_18
Wysłany: Wto 11:57, 29 Cze 2010
Temat postu:
Główną blokadą jest modół zapłonowy... Ja z zablokowanym modółem wyciagałęm max 60km/h. Prosta czy górka i tak v-max wynosil 60km/h... Po zmianie modółu na odblokowany v-max na prostej wynosi 75km/h a z górki 80-90km/h wiec według mnie połaca sie zainwestowac pare złoty w ten modół ;] Pozdrawiam
Artur
Wysłany: Śro 23:22, 14 Paź 2009
Temat postu: Re: GT5 2009 - moje wrażenia
fiZZyk napisał:
Witam!
Jakieś inne rady? Wstrzymać się jeszcze z odblokowaniem? Ile to kosztuje (pełen zestaw czyli wariator, sprzęgło, tłumik, dysze, moduł) i co polecacie?
Na wariatorze niema blokady możesz dać dysze większa i pobawić się oborami A głównie moduł blokuje na allegro masz za 42 zł co do tłumika w normalnych skuterach jest coś takiego jak ślepa kiszka a tu jakaś rurka do jakiegoś urządzenia po odcięciu nie zauważalna różnica .
Artur
Wysłany: Śro 23:17, 14 Paź 2009
Temat postu:
puki ma mały przebieg sprzedaj go i kup se używkę Aprilie ,yamahę ,peugeota ,piaggio czy gileree A później nie będziesz żałował .
kORDEK
Wysłany: Sob 15:47, 10 Paź 2009
Temat postu: Zipp
Witam.
Tydzień temu kupiłem własnie Quantuma GT5 2009r.
Jak narazie smiga mi sie dobrze.
Tylko ze jak postoi ok. 1-2h na dworze na takiej pogodzie to potem ciezko go zapalic tzn. wlaczam go i jak odrazu go nie rozpedze to zgasnie i potem trzeba bo pare razy probowac odpalic az zaskoczy. Skuter nie jest jeszcze dotarty i to ze nie łapie obrotow mam nadzieje ze to normalne.
Jak sie nim rozpedzam , jezdze max 40/45 to na wyzszych oborotach jakos tak dziwnie idzie . nie wiem czy to normalne, ale moze pojade z tym do serwisu zeby zobaczyli, zaznaczam ze mam nim przejechane niecale 90km
fiZZyk
Wysłany: Pią 18:12, 14 Sie 2009
Temat postu: GT5 2009 - moje wrażenia
Witam!
Niedawno (jakieś 1,5 miesiąca temu) kupiłem z salonu nowego Quantuma GT5 - rocznik 2009. Jest to mój pierwszy skuter.
Mam przejechane 1500 km i póki co jestem w pełni zadowolony.
Jak na razie 2 usterki: skrzywione lusterko (skuter stojący na miekkim gruncie przewrócił się w trakcie ulewy - już wyprostowane), połamany kufer (cieńki plastik nie wytrzymał wiejskiej drogi, strzeliło w zawiasach).
Aha! I kontrolka oleju, wszystkie są takie wadliwe, że na dziurach piszczą jak opętane mimo iż poziom oleju jest wysoki? Można coś z tym zrobić?(oczywiście nie przecinając przewodów) Żadnych innych poważnych. Aha, niedziałające kierunki w lusterkach ale to kwestia styków była i już na 1 przeglądzie naprawili.
Potrzebne porady.
Skuter na dotarciu. Chyba bardzo dobrze udało mi się to zrobić bo jest bardzo mocny (póki co na blokadzie, na prostej ok 50 km/h, z górki nawet 60 km/h, słychać wówczas odcięcie zapłonu, pluje benzyną). Docierałem na oleju Castrol Full Synthetic 2T, 55 zł/litr ale warto było.
Zadziwiające jest to, iż na zimnym powietrzu idzie znacznie lepiej. Czy jest to normalne? Zimne powietrze wiadomo, iż jest gęstsze, ale aż taka różnica? Czy może to kwestia czegoś innego? Może mieszanka coś z filtrem powietrza - niestety jestem zielony?
Hamulce - zdaje się, że fabryczne klocki już się zużyły, ciężko jest zahamować "nie ostro".
Troszkę jakby metaliczny dźwięk pracy na najwyższych obrotach - to normalne?
Aha! No i dziura w mocy, start ok, potem przy około 15 km/h 1-2 sekundowa dziura (jakby zasłabł), potem znów ok. Co to może być?
Jakieś inne rady? Wstrzymać się jeszcze z odblokowaniem? Ile to kosztuje (pełen zestaw czyli wariator, sprzęgło, tłumik, dysze, moduł) i co polecacie?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin