forum o zippie quantumie
Zipp Quantum
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum forum o zippie quantumie Strona Główna
->
Tuning mechaniczny
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Zipp Quantum
----------------
Ogólnie o zippie
Tuning optyczny
Tuning mechaniczny
Naprawa i serwis
Nasze zippy
Inne zippy
----------------
Jazzy
Cetus
Smart
Triad
Vapor
Jakiego zippa wybrać
Inne
----------------
Zloty i spotkania
offtopic
Strony użytkowników
Ogłoszenia
----------------
Kupie
Sprzedam
inne
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gość
Wysłany: Czw 20:46, 02 Sie 2012
Temat postu:
LeeOee napisał:
Słuchajcie panowie, po zmianie modułu zapłonowego wzrastają obroty silnika. Jak wiadomo moduł blokuje do chyba 6 czy 7 tys. Jakoś tak nie pamiętam zbyt dobrze. Po odblokowaniu wzrasta do nawet 14 tys. Logiczne ze potrzebuje więcej powietrza i paliwa, czyli regulacja gaźnika. Ilość powietrza musi być większa, inaczej silnik się dławi, dusi, hyrla. Zakupiłem w porządnym salonie moduł za około 150 zł !! i żadnych ale to żadnych problemów nie miałem z nim, przy czym serwis w którym kupiłem odrazu wyregulował mi gaźnik, (płace, żądam
). Widziałem "tuningowe" moduły na allegro za 70, 50 zł haha
. Czasem lepiej dołożyć a mieć coś porządnego co jest warte swej ceny, oczywiście, nie chce was tu urażać i naśmiewać się, chcę też pomóc
. Pozdrawiam.
O właśnie, o to chciałem spytać, o konieczność regulacji po wymianie modułu.
A zdradzisz nazwę tego modułu??
LeeOee
Wysłany: Pon 20:06, 19 Kwi 2010
Temat postu:
Słuchajcie panowie, po zmianie modułu zapłonowego wzrastają obroty silnika. Jak wiadomo moduł blokuje do chyba 6 czy 7 tys. Jakoś tak nie pamiętam zbyt dobrze. Po odblokowaniu wzrasta do nawet 14 tys. Logiczne ze potrzebuje więcej powietrza i paliwa, czyli regulacja gaźnika. Ilość powietrza musi być większa, inaczej silnik się dławi, dusi, hyrla. Zakupiłem w porządnym salonie moduł za około 150 zł !! i żadnych ale to żadnych problemów nie miałem z nim, przy czym serwis w którym kupiłem odrazu wyregulował mi gaźnik, (płace, żądam
). Widziałem "tuningowe" moduły na allegro za 70, 50 zł haha
. Czasem lepiej dołożyć a mieć coś porządnego co jest warte swej ceny, oczywiście, nie chce was tu urażać i naśmiewać się, chcę też pomóc
. Pozdrawiam.
donek
Wysłany: Pią 22:24, 16 Kwi 2010
Temat postu: problem z modułem
witam
mam problem w zipp quantum gt5 z 2007r.po wymianie modułu na odblokowany zipp jezdzi jeszcze gorzej{ max 45km/h} niz na swojim orginalnym module nieodblokowanym.poradżcie co moze byc.
pawelekk24
Wysłany: Czw 2:19, 03 Wrz 2009
Temat postu:
2007 r to jest przeklenstwo mam takiego wymienilem silnik caly na minarelke tunning na 70cm wario tlumnik sprzeglo gaznik a ledwo 85 a powinienem latac ze 100km/h modul wymienil poprzedni wlasciciel nie wiem co to za wynalazek wstawil
kamillo5579
Wysłany: Czw 22:43, 25 Cze 2009
Temat postu:
właśnie, który da największe osiągi??
rafael
Wysłany: Śro 11:26, 24 Cze 2009
Temat postu: moduł tuningowany
Siemka wszystkim.
jaki moduł tuningowany jest według was najlepszy. Mam quantuma 2007 oczywiście 2T i nie wiem którego użyć. Czekam na wasze opinie i propozycje, który według was da mi najwięcej mocy i który jest najwytrzymalszy
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin