|
forum o zippie quantumie Zipp Quantum
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawiduniu12
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ponętów Dolny
|
Wysłany: Czw 18:10, 21 Kwi 2011 Temat postu: Co myślicie o ściągnięciu blokad w zipp Quantrum GT5 2010r |
|
|
Witam Chciałbym odblokowaz moja maszyne ale nie wiem czy sie nie pędzie psuł po ściągnieciu blokad. Co mi poradzicie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czarek
Dołączył: 08 Kwi 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 20:47, 25 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Polecam odblokować skuter. Ja w każdym razie odblokuję swojego RS'a [również z 2010 r., kupionego jako nowy w marcu br.] po zamknięciu licznika w 1000 km [aktualnie mam już 617 km ]. Zrobię to tylko z powodu irytującej mnie dotychczasowej prędkości maksymalnej, czyli 51km/h i będę usatysfakcjonowany jeśli po odblokowaniu jego V-max wrośnie chociażby do 70 km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawiduniu12
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ponętów Dolny
|
Wysłany: Nie 21:18, 01 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
no ale on jest ciężki i nie wiem czy ten mały silniczek wytrzyma jazde 70 chociaż
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ejacek
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 16:28, 06 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Witam , ja swojego quantuma odblokowałem (wymiana modułu cdi) w zeszłym roku w kwietniu i jestem bardzo zadowolony z tego faktu ,przybyło mocy,licznik zamykam i najważniejsze spadło spalanie.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czarek
Dołączył: 08 Kwi 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 18:18, 08 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
ejacek napisał: | przybyło mocy,licznik zamykam i najważniejsze spadło spalanie |
Właśnie, jak to możliwe, że po wymianie modułu spada spalanie [mój Q jest przed odblokowaniem i pije 4/100km]
Czyli ile twój maksymalnie śmiga po odblokowaniu i ile ważysz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ejacek
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 12:19, 09 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Ile maksymalnie śmiga to niewiem ,ale jak Ci zależy to sprawdze z GPS.Waże 90 kg ,teraz mi pije przy spokojnej jeżdzie (40-45 km) 3l ,przy szaleństwach 3,5-3,7.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ejacek dnia Pon 12:21, 09 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czarek
Dołączył: 08 Kwi 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 13:17, 12 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj zdjąłem blokadę, tzn. wymieniłem moduł CDI z przejściówką. Na liczniku miałem przebieg 975 km. Różnica zarówno w przyspieszeniu jak i prędkości jest odczuwalna ale V-max. jeszcze nie ustaliłem, bo nie miałem możliwości [godziny szczytu i korki ].
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Czarek dnia Czw 13:20, 12 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czarek
Dołączył: 08 Kwi 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 11:09, 14 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
V-max. mojego Quantuma po odblokowaniu to jakieś 71km/h na równej, prostej i gładkiej nawierzchni asfaltowej w bezwietrzną i suchą pogodę. Może jeszcze pomknął by kilka km/h szybciej ale musiałem skręcać na skrzyżowaniu ale jeśli się uda następnym razem to to ogłoszę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hiub100
Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: rutki
|
Wysłany: Czw 11:23, 23 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
To wystarczy wymienić moduł aby odblokować?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ejacek
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 13:46, 23 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Tak, wystarczy wymienić moduł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czarek
Dołączył: 08 Kwi 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 23:05, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
teraz pojawiają się pokusy o dalsze zmiany.. może tak cylinderek 80 ..bo nikt mi nie powie, że zapas mocy nie bywa potrzeby [odżegnując się od brawury oczywiście]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawiduniu12
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ponętów Dolny
|
Wysłany: Pią 19:35, 17 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
nojeśli wymienie moduł zapłonowy na odblokowany to jeżeli bym ściągnął blokade z wariatora to by sie nic nie działo??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|